Drogerie.Header.FavouriteProducts

Intermarket.Favourite.HeaderEmpty

O vánoční kampani 



Ve vánoční kampani INTERMARKET si klademe za cíl spojit českou a vietnamskou komunitu. Kultury, které vedle sebe fungují již dlouhá léta. Vytvořili jsme příběh o tom, jak rozdíly mohou být překonány bez ohledu na náš původ. Nenechme vzájemné odlišnosti nás rozdělit a oslavme svátky klidu a pohody společně. Protože Vánoce patří nám všem.

Stojíme za vietnamskou komunitou

Vánoční kampaň nám ukazuje rozdíly a spojitosti mezi českou a vietnamskou kulturou, a to jak z hlediska předvánočního období, tak i z hlediska obchodního. Představuje dvě perspektivy, které se na první pohled mohou zdát rozdílné, ale ve finále vyústí ve vzájemné propojení.

Jako Vietnamci, kteří stojí za brandem INTERMARKET Company, jsme chtěli vytvořit něco, co bude mít význam pro vietnamskou komunitu. Něco, co jejím členům umožní se ztotožnit a vzpomene si na ně i ve vánočním období. Chtěli jsme zdůraznit naše vietnamské kořeny a ukázat, že i my máme co nabídnout. Snažíme se zbourat stereotypy, které o vietnamských obchodnících existují a poukázat, co se děje za oponou klasické vietnamské večerky tak, jak ji čeští zákazníci znají. Také proto jsme vytvořili reklamní spot, který odhaluje nejen kulturní, ale i byznysové rozdíly mezi obchodníkem a koncovým zákazníkem v předvánočním období.

Boříme stereotypy

Často slýcháme větu "Chudák, musí prodávat i o vánočních svátcích." 
Ve skutečnosti je ovšem pravda jinde, a to chceme naším spotem ukázat. 
Pro vietnamské obchodníky totiž vánoční období symbolizuje období prosperity 
a nejvyššího finančního příjmu. Proto můžeme vidět, jak pracují ještě pilněji 
a vybavují svůj obchod pro tuto rušnou část roku. Mají radost, že v tomto období mohou podnikat a vydělávat peníze pro svoji rodinu. Mezitím, pro českého zákazníka patří Vánoce mezi nejdůležitější svátky roku a připravuje se na ně dlouhé týdny. Spot ukazuje, že ve chvílích nouze se na svoji nejbližší večerku může vždy spolehnout. Na samotném konci spotu tak zákazník propojí obě zdánlivě odlišné kultury a jako symbol vděku zahrne vietnamského obchodníka do českých vánočních tradic předáním krabičky cukroví.

Krása Vánoc tkví v tom, že pro každého z nás znamenají něco jiného. Neodsuzujme rozdílné přístupy k těmto svátkům. Protože Vánoce patří nám všem.

O nás

Jsme rodinná firma založená roku 1999, která se zaměřuje na dovoz zahraničního zboží na český trh.Již v našich začátcích jsme začali navazovat spolupráce 
s významnými zahraničními výrobci, za příklad můžeme uvést značku plastových výrobků Heidrun. Postupně jsme se stali spojkou mezi českými i evropskými firmami, které si kladou za cíl dodávat zboží do rozsáhlé vietnamské komunity 
v České republice.

V rámci druhé generace společnosti INTERMARKET se snažíme otevírat dveře českým i zahraničním podnikatelům. Ačkoli INTERMARKET vznikl se zaměřením na vietnamsky mluvící podnikatele, chceme se dostat do celkového povědomí českého byznysu. Nyní pracujeme na modernizaci a uvádění privátních značek do světa a nezahálíme ani ve stálém navazování nových spoluprací. Mezi naše partnery patří značky jako je Centropen, Coyote, Červa, Herkules, Aria, Bartek Candles, Dunya Plastic, Banquet, Alpa, Plastic Forte, York, Konex, Home Point, Pepo, Deli či Varta.