Pux.Ecommerce.SmallCart.EmptyCart
Pux.Ecommerce.SmallCart.EmptyCart
Dopravu máte zdarma

Drogerie.Header.FavouriteProducts

Intermarket.Favourite.HeaderEmpty

Administrativní asistent/ku

Ahoj, jsme @intermarketcompany, velkoobchod domácích potřeb a právě do týmu hledáme kolegyni nebo kolegu na pozici administrative support.
Jaká bude náplň tvé práce
  • zadávání zboží do našeho ERP systému, včetně doplňování informací o něm,
  • zadávání účetních dokladů do našeho ERP systému a jejich evidence,
  • registrace nových zákazníků jak v prodejně, tak na eshopu,
  • celková administrativní podpora celého týmu.

Co od tebe očekáváme
  • znalost vietnamštiny a češtiny slovem i písmem, další jazyky výhodou,
  • pokročilá znalost MS Office programů,
  • výborné organizační schopnosti, smysl pro detail, komunikativnost, schopnost pracovat samostatně i v týmu, proaktivní přístup a ochota učit se novým věcem,
  • předchozí zkušenosti na podobné pozici vítána, ale rádi novou kolegyni zaučíme.

Co ti nabízíme
  • zázemí společnosti s tradicí přes 20 let na trhu,
  • odpovídající finanční ohodnocení (fixní mzda vč. měsíčních prémií a prémie na konci roku),
  • zaměstnanecké benefity (MULTISPORT karta, oběd a nealko nápoje na pracovišti zdarma, teambuildingové akce, …),
  • možnost HPP na neurčito,
  • přátelský kolektiv.

Pokud tě nabídka zaujala nebo tě zajímají další detaily, napiš a pošli mi prosím CV na thuy.duong%at%itmco.cz.