Ahoj, jsme INTERMARKET Company, velkoobchod domácích potřeb a právě do týmu hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici administrativní asistent.
Na čem budeš u nás pracovat
Budeš denně pracovat s naším ERP systémem, kdy budeš do systému zadávat zboží včetně informací o něm, nebo budeš zadávat a evidovat účetní doklady. Také počítej s tím, že budeš zákazníkům asistovat s registrací ať na prodejně, nebo na eshopu a celkově se staneš administrativní podporou celého týmu.
Bez jakých znalostí a dovedností se neobejdeš
Bez znalosti vietnamštiny a češtiny to určitě nepůjde. Pokud umíš další jazyky, velmi je oceníme. Také bys měl(-a) umět pracovat s MS Office programy. Počítáme s tím, že budeš mít výborné organizační schopnosti, smysl pro detail, schopnost pracovat samostatně i v týmu, proaktivní přístup a ochotu učit se novým věcem. Předchozí zkušenosti na podobné pozici vítáme, ale rádi novou kolegyni nebo kolegu zaučíme.
Co od nás můžeš očekávat
Určitě spoustu práce, ale taky: smlouva na dobu neurčitou pevná mzda + bonusy MULTISPORT karta práce v přátelském kolektivu obědy, káva a další nealko zdarma na pracovišti týmové akce (grilovačky, hot poty, letní/zimní team buildingové pobyty - pokud to epidemiologická situace dovolí)
Staň se součástí INTERMARKET rodinky!
CV a krátký motivační dopis prosím pošli na thuy.duong@itmco.cz